Ledsamt

Vi är ledsna här på Solgläntan för Walle har inte fått komma hem från sjukhuset ännu och dom vet inte vad som drabbat han lilla söta nos. Åh vad jag tänker på min Walle-Kalle. Matte är också mycket dyster. Vi tänker att det är lika bra att gå och lägga sig för vi vill inget göra ändå ikväll. Imorgon fyller jag år och det jag önskar mig mest av allt i hela världen är att Walle är frisk och får komma hem. 

Zico kom på besök ikväll och det var trevligt. Vi käkade lite tårta ihop för han fyllde ju år i lördags och så jag imorgon. Vi tog oss en skön tur i skogen också och myggen hade tagit lite paus faktiskt pga regnet och blåsten.

Blir inga bilder från lördagen ikväll. Vi är inte på humör :( Men en annan gång hoppas vi...

Kommentarer
Postat av: Paulina, Kidd och Qucik

Grattis Lakrits! Hoppas du får en bra dag!

Vilken fin sak du önskar dig. Vi är många som hoppas att Walle får komma hem idag, hoppas att det hjälper.



2011-05-25 @ 08:54:10
Postat av: Zico-Bus och Helene

Hipp hipp hurra på din födelsedag!

Förstår att ni tänker på Walle (det gör vi också), men som vi sa igår, det är dumt att ta ut både glädje och sorg i förskott. Försök att tänka positivt <3

Tassar och Kramar

H&Z

2011-05-25 @ 09:20:42
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Tack för all omtanke :-)

Men vi skall inte "måla f-n på väggen" innan vi vet något säkert.

Walle charmar de alla och visar ingen större ledsamhet att behöva vara där. Förhoppningsvis får vi hämta hem honom idag.



Idag är det din födelsedag och du skall vara glad!



Stort GRATTIS på din dag från oss ALLA!



Kramizar

2011-05-25 @ 09:55:05
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Elliot

Grattis på 5årsdagen Lakkan!

Din(å min)önskan verkar slå in för jag läste på fb att Walle pluttis ska hem idag! =0) Förstår att alla blir förtjusta i honom där,för inte nog med att han är snäll o gullig,han är MIN BROR oxå!!!

puss o kram från E med matte

ps.vi ses sen Lakkan...

2011-05-25 @ 15:39:31
Postat av: Vicka

Grattis Syrran på födelsedagen...matte har hela dagen försökt få till en fin bild på hemsidan, dagen till ära! Men, icke...det fixar hon inte och hon vet inte vad som hänt.

Grattis till ettan i spåret - själv har jag rullat mig i något gott som stinker i husbilen enligt matte..det var jättemysigt, men luktar visst inte så gott för övriga!

Grattis igen och en riktigt tasskram från mig!

Vicka

2011-05-25 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0