Besökshelg

Trots att Matte jobbade natten igår så har vi haft besök både lördag och söndag i Lakritsskogen. Igår lördag kom Wallander, Beck och Helene ut på en skogstur. Då hade jag redan hunnit avverka mitt spår. Beck skulle nämligen få spåra och då kunde jag jag vara lottlös.

När Beck hade spårat klart drog vi ut på en skogstur. Mysigt att springa i löven med Walle och Beck!


Här pratar vi ihop oss om en pinne.


Klara, färdiga, gå! Synd att Matte kapade min vackra plym på bilden :(

Efter en stund skulle vi posera lite:


Lite uppstyrt eller hur?!


Så jag fräser iväg på en liten tur till Mattes godisficka!

Jag tycker nog grabbarna är snyggast för sig själv på stubben!


Grabbarna!

Efter att besökarna åkt hem fixade vi med lite ditt och datt innan det var dags för Matte att åka till jobb och jag lämndes på Nattis. Jag hade en bra kväll och natt, Matte var väl inte lika nöjd med sin lott. Men hon kom som hon skulle vid tiosnåret idag. Efter lunch kom sedan Elliot och Ann på besök. Vi drog ut i skogen för att träna lite med niner.


Elliot & Ann


Får jag springa nuuuuuu?!


Jag och en av mina niner!

Efter en skogstur med Elliot så kom Beckie och undrade om jag ville gå ut. Kunde ju inte fega ur så det blev en runda till men sedan var både jag och Matte rätt slut. Ikväll har vi varit på Dagis och ätit gåsamiddag. Vi var båda bjudna och då fick jag också en rättmätig portion rensad gåsakött. Det var gudomligt gott!

Nu håller vi kväll hemma och sängen väntar snart!

Tass & kram
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Elliot

Tack för turen igår,tror jag har tappat bort mej lite där på hämtningarna =/

Tänk att det kan vara du Lakkan på både de där sista bilderna för lika gullig som du är med "ninen"i mun - ja lika hrm....byfåneaktig(sorry)ser du ut på det ovanför....å förresten de e precis så som jag brukar se ut på en hel del foto haha!!!

2011-11-07 @ 15:09:04
Postat av: Lakkan

Det är en ofördelaktig fotovinkel på bilden där jag ser fånig ut :) Men å andra sidan är det väl tur att man inte ser likadan ut alltid. Hade ju blivit enformigt :) Tack själv för turen!

2011-11-07 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0