Det drar ihop sig...

...till Adventskalenderdags! Både jag och Matte väntar otåligt! Matte har klämt lite på sina paket men inte tjyvöppnat något. Jag har försökt hypnotisera paketen att trilla ner till mig men ingen framgång. Men imorgon ramlar det första ner i mitt gap!

Allt väl här fast Matte är lite krokig efter jour och sedan fick hon åka iväg på eftermiddagen för en fånig föreläsning. Jag fick lämnas igen på Dagis. Dumt. Men jag hade det bra. Kanske mer än Matte kan skryta med.

Tjingeling!
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Zico och Lykke

Idag var det fest på morgonen. Vi fick vars ett paket från benkalendrarna :) Lykke hade precis fått bort pappret när Zico var klar med att ha tuggat sönder lådan och ätit upp innehållet. (Om du vill återanvända papper och kartong, så kan du få Lykkes, hon öppnade så varsamt!)

Smaskigt innehåll .... 1000 tack <3

2011-12-01 @ 09:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0