En trevlig helg

Ja vi har haft en mysig helg i härligt höstväder med trevligt sällskap!

Igår kväll bar det av till Teba för shopping. Lite tradigt att vänta i bilen men det var ju till mig Matte handlade så bäst att inte klaga. Inte så lite som hon kånkade ur butiken heller!

Från Teba bar det av ut till Revinge där Zico, Lykka och Helene väntade på oss. Det blev en härlig runda över Revingefältet. Lykka hade vuxit på sig en bra bit sedan sist. Inga problem oss emellan, bara när Zico tyckte han skulle försvara det lilla busfröet som han och jag blev lite gapiga på varandra. Men annars inga sura miner alls utan bara roligt.

Vi skulle posera, inte lätt med den lilla...


Här är vi....den lilla ålen Lykka i mitten som påbörjar attack mot mig.


Till slut fick vi lite bättre ordning på alltihopa.

Efter Revinge bar det av hemåt och lagom när vi var hemma kom Beckie med husse förbi och tog ut oss på en runda till. Därefter blev det korvgrillning på Dagis.

Idag började vi dagen med lite fixande hemma. Jag spanade på rådjur utanför tomten på morgonkvisten...



var vi först på utflykt till Stora Köpinge med Dagismatte. Inte så kul för min del för utflykten handlade om att göra vinterfint på kyrkogården där. Men bättre med än ensam hemma! Dessutom fick jag plåster på såren när vi åkte till S-torp efter kyrkogården och jag fick springa med Elliot bakom gamla Foodia. Där hittade vi en rolig vagn som vi kunde hoppa upp på.


Här sitter vi på en gul vagn!

Ikväll har vi varit en runda till med Beckie och sedan har Matte städat. Även sängen var i uppror när det bäddades rent men nu är ordningen återställd. För min del är det läggdags men vi får se när Matte checkar ut för idag.

Natti-natti
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Helene Zico-Bus och Miss Lykka

Hej!

Jo det var en härlig promenad på heden i lördags. Tänk att det kan vara så fint i den annars så gråa november :)

Hoppas allt har gått bra idag! Vi har tänkt på er <3

Tass&Kram

ZoLoH

2011-11-14 @ 14:26:48
Postat av: Elliot

Få fina var blev på gula vagnen!Jag ser inte ens "fåraktig"ut =)

Nu dröjer det ett tag innan vi kan ses igen.Men matte berättade att det gick bra idag när hon var med dej o din matte som support!

Tusen pussar tills vi ses igen.

2011-11-14 @ 14:32:23
Postat av: Elliot

Ska sjunga för dej oxå(melodi:10000 röda rosor)



tio tusen Elle-pussar vill jag skänka dej

tio tusen Elle-pussar på en gång



Du ska få dom som en "krya-på-hälsning"ifrån mej

tio tusen Elle-pussar med ett språng.....



äh...de ble väl så där....

2011-11-14 @ 14:36:19
Postat av: Medicinyogapinnen

Vilken poet du är Elliot!

2011-11-14 @ 20:45:07
Postat av: Lakkan genom Matte

Åh en sån jättefin sång Elliot. Jag har just sjungit högt för Lakkan. Hon knorrade till lite förnöjt. Annars är hon rätt så slunken så en sång var bra för att pigga upp :)

2011-11-15 @ 09:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0