Besvärligt

Ja, det är allt lite besvärligt nu. Jag får medicin för att hormonerna ska komma i ordning. Jag blir ju trött och hängig efter varje löp. Men trist att man ska bli ännu sämre av medicinen. Jag blir trött, tappar aptiten och mår illa. Det är knappt jag vill äta kyckling ens och då har det gått långt! Ikväll fick Matte truga mig med att slicka formarna efter kycklinggrillet. Jag brukar vaka över köket som en hök när hon grillar kyckling annars. Tur det var sista omgången medicin idag. Sen är jag förhoppningsvis som vanligt igen om några dagar.

Igår var vi trots mina besvär hos Lisa på gruppträning. Vi tänkte att det kanske är bra att träffa lite andra och tänka på annat. Helt okej var det, vi gjorde bara roliga saker jag och Matte, inte så blodigt allvar liksom.

Jag hoppas att jag piggar på mig till helgen igen!

Tasselikram
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Zico och gänget

Usch, låter inte bra. Krya på dej lilla Lakkan <3



Tass&Kram

ZoLoH



2011-10-14 @ 09:23:41
Postat av: Wallander

Du har det inte allt för lätt hjärtat! Hoppas att du snart mår som du brukar!



Ha en bra helg, du & matte!



Kramizar

2011-10-14 @ 21:34:03
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0