Förkylt

Matte har varit lite krasslig i veckan. Halsont, feber och nu hosta. Så hon har allt försökt vara lite ordentlig med sömnen! Bra tycker jag!

Idag har vi varit hemma. Matte har rensat rabatter, jag har gnagt märgben, vaktat, vilat och sen har vi promenixat, jag badade i Dagisdammen och så blev det spår framåt kvällen. Matte hade lite svårt att hänga med i spåret, hon krokade efter dagens arbete och stod på nästan men hon tog sig upp så vi kunde komma vidare. Imorgon är det jakt i skogen.

Jag och Matte är lite purkna för vi tog fina bilder med mobilen men så visade det sig att Felia glömde skicka med datorkabeln när dom levererade mobilen så vi kan inte få över bilderna. En ny kabel är beställd. Så det får bli senare. Kanske det blir några bilder med vanliga kameran imorgon också!

Tasselikram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Hm, det är lite länge matte Marie nu varit förkylder... hoppas det vänder snart för så kan ni inte ha det i huset. Kanske skulle hon hoppat över det där spåret till dig... tror att du klarat dig ändå, eller?



Har det kommit in en ny mobil i huset? Skall bli kul att se bilderna när Felia levererat kabeln :-)



Imorgon skall jag friseras, kan hålla med MOR nu om att jag ser lite för vildvuxen ut, framförallt på öronen och bröstet.



Korvarunda på onsdag?



Kramizar

2011-10-03 @ 21:46:19
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0