Fin helg

Vädret har varit fint i helgen. Matte har varit ledig. Vad mer kan man önska? Kanske att hon var klar med målningen för jag tycker det är lite trist när hon håller på. Fast vi har hittat på en del som varit till min fördel också. Promenader såklart. Bad i Pude. Apporteringsträning igår och idag ett litet spår. Det hann bli ganska sent innan Matte kom ut för att lägga det och när vi sedan gick spåret vid halvåtta tiden ikväll var det rätt skumt i skogen. Men inga grisar i sikte i alla fall. Spåret gick fint och apporteringen likaså. Jag tycker det är så himla kul att hämnta mina kaninpäls dummies! För att inte tala om fuskfasanen Frasse! 

Nu väntar en hel arbetsvecka för Matte men hon säger att det ska nog gå bra. På onsdag kväll ska jag badas och sen kan jag träffa mina kompisar igen. Jippie! Ja inte för badet då men det andra. Tisdag kväll har vi träning hos Lisa och torsdag kväll ska vi till klubben. Däremellan ska vi hinna vara hemma lite också. Imorgon ska det visst regna mest hela tiden. Dagismatte får fram med regnkläderna så vi kan traska ändå. 

Tass & kram
/Lakkan
 

Kommentarer
Postat av: Wallander

Vilket fint väder vi haft, härligt värre.



Kul att du börjar gilla apporteringen igen... hade önskat att jag oxå hade gjort det!



Fuskfasanen Frasse, vilket gulligt namn :-)



Härligt att du snart är anträffbar igen!



Kramelikram



2011-09-04 @ 23:08:19
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0