Isoleringen bruten

Äntligen får jag umgås med mina polare igen! Igår badades jag. Ikväll skulle vi till Lomma och lägligt nog skulle Elliot & Ann också dit. Jag och E fick raca i Furet innan tvåbeningarnas möte och sedan hängde vi med på en runda i S-torp efteråt också. Mysigt att promenixa tillsammans igen. Imorgon kväll ska vi på korvarunda. Ska bli så mysigt att träffa Walle igen. Ända sedan Bastudden nu. Kanske Beck också hänger med, vet ej. Ibland har jag och Walle kvalitetstid när vi går korvarundor.

På lördag eftermiddag ska ordningen återställas i huset för då ska fönstren vinschas upp på ovanvåningen där de hör hemma och huset bli tätt igen samt köket och v-rummet välordnat. Ska bli skönt!

Ska också försöka få taget lite foton i helgen med Mattes hjälp, har varit snålt med bilder på sistone. Å andra sidan har det mest regnat och det blir inte så roliga bilder då.

Tasselikram
/Lakkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0