Kul med träning

Just nu tycker jag träning är jätteroligt! Igår plockade Matte med sig dummies ut på promenaden och jag gick mest och tassade runt henne hela vägen i hopp om träning. Några gånger stannade vi på vägen och jag fick göra olika övningar. Väldigt uppskattat men jag kunde gärna gjort mer!

Ikväll har vi varit på träning i Sandby och det var ju bara superkul trots att vädret var lite ruskpricksaktigt. Fast inte så kallt än. Ett missöde var att jag trodde Mattes hand var en rolig boll vid ett tillfälle och hon tjöt i högan sky för det gjorde visst ont. Sorry Matte, inte alls meningen!

Bra dagar på Dagis har jag haft. I morse var vi väldigt trötta och skönt för mig då att vila morgon på Dagis när jag ätit frukost. Matte stackarn fick vackert köra till jobbet. Dagismatte och jag går promenader, i dagarna två har vi hämtat posten hem till Solgläntan också!

Nu vräker regnet ner ute. Extra skönt att vara inne och ta ett litet skutt upp i sängen och mysa med huvudet på kudden då!

Natti-natti
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Zico

Träning är alltid kul och bollar med! Vi får se hur mycket träning det blir ikväll? Inte för att vi är rädda för regnet, men matte ska visst hjälpa till med förberedelser inför spårtävlingen. Det hade gått snabbare om hon fick göra det på egen hand :(

Vi kanske ses där nere???

Tass&Kram

Zico-Bus med flock

2011-09-08 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0