Vardag

Dagarna går lugnt och stilla. Dagis gäller kontorstid denna vecka och sen kommer Matte och då hittar vi på saker. I måndags gick vi skogstur med Beckie med husse. Igår var vi hos Lisa och tränade. Det var kul förutom att jag tycker illa om när Matte går ifrån mig när jag ska ligga kvar. Läskigt. Ikväll hamnade vi i S-torp hos Elliots, först på runda och sedan lite busmys inne. Från början skulle vi åkt på korvarunda men det blev förhinder så vi tar det en annan gång istället. 

Till helgen ska Matte vara ledig. Skönt att hon inte alltid jobbar nu som hon gjorde förra året!

Tasselikram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Medicinyogspinnen

Nu har jag kommit till Bangkok. Väntar på flyget som snart ska lyfta för vidare färd till Bali. Känner ett starkt behov av att sova i en skön säng men annars allt ok. Hälsa Matte, Dagismatte och Vildhusse från mig. Tass och kram.

2011-10-01 @ 02:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0