Besök

Igår kom Walle och Beck med flock på besök. Mysigt att få springa med grabbarna i skogen. Jag fick påskägg också, många och goda dentastix. Tack grabbarna för en fin tur mer er i skogen! Idag fick jag träffa Elliot i bokskogen. Det snöade och var kallt men vi hade det roligt ändå.

Syster Pernilla anlände till Dagis i torsdagskväll. Mysigt! Idag kom Syster Yster med flyg och nu är hon hos oss så att vi får rå om henne i ett par dagar. Det ska bli så trevligt. Ikväll gjorde vi kyckling i ugnen och jag fick en fin portion. Därefter gick jag och rullade mig i vår nybäddade säng. Ahhhhh så borde livet vara varenda dag! 

Bästa Dagismatte är hemma igen sedan i torsdags och piggar på sig för varje dag som går. Härligt att ha henne tillbaka och att hon kan gå igen!

Tass & kram
/Lakkan 


Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Bra påsk helg med andra ord, mycket familj- & vännermys!



Trist bara att vädret varit så kasst :-(



Korvarunda på fredag verkar vara enda alternativet för oss, passar det er? Vi hörs i veckan!



Kramizar

2012-04-09 @ 11:12:51
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com
Postat av: Lakkan

Korvarunda på fredag kväll ska nog gå fint för vår del. Blir nog inte förrän sju bara för Matte brukar ha lite svårt att slita sig från jobbet tidigt om fredagarna.

2012-04-09 @ 21:31:26
Postat av: Helene, Wallander & Beck

OK, det går bra... plingelinga när ni är på väg!

2012-04-11 @ 22:15:53
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0