Grattis Lykke!!!

Idag fyller Lykke ett år! Tänk så fort tiden går, jag tycker nyss hon var en liten valpskrutt. Men hon är rätt rolig och pigg och vill gärna busa med mig :)

Ikväll kom hon med Zico och Matte Helene på besök till min skog. Vi tog en lång härlig kvällsrunda i det kyliga vårvädret.

Härligt! Särskilt Lykke och Zico badade i varenda håla de hittade och för att de skulle bli lite renare igen fick vi bada i Fjällfotasjön.


Mysigt att plaska runt!



Men var blev ni av???

Efter bad kommer bus och så blev det såklart. Sedan fortsatte rundan och så småningom blev det lite godisstund.


Födelsedagshunden Lykke på stubben får första och största kycklingpinnen! Zico och jag väntar otåligt!

Vi skickade med några små paket hem också till Lykke men en till Zico också så han inte ska vara mistehund. Det dröjer ju lite tills han fyller men då måste det bli värsta festen för han fyller jämt!

Tack för en trevlig skogstur med Hjärupsflocken! Nu ska jag vila mig medan Matte fortsätter att fixa med saker, hon håller på att piffa till Syster Ysters rum. Det ryktas att Yster kommer i påsk. Inte illa men vi ropar inte hej förrän hon är hämtad! Mycket glädjande är att Dagismatte får komma hem imorgon. Jag ska tillbringa kväll och natt hos henne för Matte jobbar. Allt blir som vanligt igen alltså, det gillar jag! Dessutom kommer Syster Pernilla på  besök över påsken. Mysigt!

Tass & kram på er!
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Lykke, Zico och H

Hej!

Än en gång tack för en jättetrevlig "Lakritsskogsrunda" och för alla paket och påskägg :D

Tass&Kram

ZoloH

2012-04-04 @ 22:59:22
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Härligt att dagismatte är hemma igen och att det blivit systerbesök i helgen.



Tack för igår! Hoppas att du sovit gott i natt!



Ha en fortsatt trevlig påsk & hälsa familjen din!



Kramizar

2012-04-07 @ 22:04:38
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0