Grattis Matte!

Idag fyller min bästa Matte år! Hon blev faktiskt grattad på sängen kan man nästan säga. Dagismatte och Vildhusse kom upp och gästade vid nio och det var knappt vi hade hunnit ta klivet ur sänghalmen! Men det var trevligt och Matte piggnade till lite när hon fick öppna paket :) 

Mest hela dagen har det trillat in grattis och paket och hon har fått jättebra presenter, alla mycket användbara på olika sätt! Av mig fick hon presentkort på olika tjänster som jag kan hjälpa till med såsom gräva, att damma (min svans är en mycket bra dammvippa), diska, samla ved, pigga upp när Matte är på visset humör, fungera som sängvärmare mm. Matte säger att den bästa present hon kan få är att hon har mig och den får hon ju varje dag året runt :)

Förutom Dagismatte och Vildhusse har vi också hafte Elliot & Ann på visit och med uppvaktning från båda två. Elliot gav mycket passande en tvålautomat till Matte, Elliot som är så mån om att alltid vara rent och fin :)))

Ikväll har vi varit i Malmö och gått promenad och varit hemma hos Lindeblads på mat och mys. Beklagar om jag blir lite högljudd när jag busar, det är inte meningen att orsaka klagomål hos grannarna :( Trevligt hade vi i alla fall och Matte blev uppvaktad igen :)

Nu är vi trötta och nöjda och Matte tackar alla, vänner och familj för en härlig födelsedag!

Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Hipp Hipp Hurra igen för matte Marie! Jättekul att få rå om er på hennes dag!

Tror inte det är någon större fara med grannarna, de kan störa rejält de oxå!

Ha en bra vecka!

Kramizar

2012-04-22 @ 23:21:08
URL: http://Stadsflattarna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0