Sövde hundbad

Idag var jag och Elliot vid Sövdesjöns hundbadplats och plurrade. Där är fint och mysigt och själv var vi också, ja med våra mattar såklart!
 
Jag i full fräs!
 
Elliot tar det lite lugnare men njuter likafullt!
 
Elliot poserar i ett roligt träd!
 
Lilla jag också i trädet!
 
Efter bad blev det stopp vid människobadplatsen för där finns det kiosk med glass. Elliot och jag fick dela på en och det var mumsigt!
 
Resten av dagen har Matte målat, sedan har vi gått en runda och sist ätit middag på Dagis. Jag fick en del grillad kyckling också. Mums! En låda fick vi med oss hem också som färdkost till Bastudden. Tack för det!
 
Det återstår för Matte att packa lite inför helgen på Bastudden. Imorgon bitti drar vi till Malmö också hämtar upp Lindeblads dvs Wallander, Beck och Helene! Kanske kan vi rapportera från Småland, sist hade de internet där. Annars blir det när vi är hemma igen måndag kväll eller tisdag. Ha det gott alla för det ska vi ha och njuta av livet i fulla drag!
 
Tasselikram
/Lakkan
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

I Sövde var vi i söndags men vi vågade inte låta hundarns bada för det vsr någon grönaktig sörja i vattnet... men det var nog bara något som blåst in.

Vilket roligt träd, det får vi spana in nästa gång.
Gott med glass i sommarvärmen, men varför fick ni bara dela på en... lite snålt tycker jag!

Nu är vi äntligen på härligs Bastudden igen :-)))

2012-08-04 @ 18:14:13
Postat av: Elliot

La,la,laa vi kan klättra i träd =)
vi såg inte någon grön söjra....man får hoppas att den var väck..
vi delade på en sandwichglass för annars blir jag kall o blajjig i magen,tråkigt men sant.
Hoppas ni får en massa bad o en massa godisar på er tur till småland!Ha det bäst!!!!

2012-08-04 @ 22:35:03
Postat av: Mattes syster

Vilka fina bilder på er! Ha det så superbra i Bastudden nu! Kramar

2012-08-05 @ 07:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0