1:e Advent med Syster Yster

Hurra, Syster Yster är på besök! Hon kom i fredags kväll sent och vi har haft det mysigt tillsammans hela helgen. Jag älskar att ha henne här! Det fina i kråksången är att hon stannar ända till onsdag morgon!
 
 I helgen har vi firat lite Advent, jag har börjat på min kalender och Matte på sin fina som hon fick av Helene och Ann! Hon har ännu inte tjuvöppnat något, jag håller koll! Får inte jag tjuvöppna så får inte hon!
 
Igår kom Zico och Lykke på besök med Matte Helene. Vi gick i skogen och stannade för en liten fotografering med julkänsla.
 
Jag, Zico och Lykke!
 
Idag kom Elliot på besök och vi hade också lite fotografering som ännu inte kan publiceras. Det har kommit snö nu också vilket Matte är sur över men lite roligt är det allt att springa i och rulla sig!
 
Ikväll har Syster Yster gjort världens finaste Solgläntan pepparkakshus!
 
 
Det har fått en hedersplats i köket och kan beskådas av besökare men får absolut inte ätas upp, säger Matte!
 
Nu börjar det bli sent och jag ska dra mig tillbaka!
 
Natti-natti
/Lakkan
 

Kommentarer
Postat av: Zico med flock

Tack för en trevlig tur i strålande solsken! Alltid lika roligt att besöka Lakritsskogen.
Hoppas vi ses snart igen!
Tass&Kram
ZoLoH

2012-12-04 @ 09:30:53
Postat av: Elliot

så fin bild på er tre! Man skulle kunna tro att ni är väluppfostrade :)
Oj vad fint pepparkakshuset blev nu när de e klart!Jag fick smaka en pytteliten bit av pepparkakorna som vi fick med hem....snålt av matte...
Men å andra sidan så har jag en egen avdentskalender å de har inte hon! HA!

2012-12-04 @ 14:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0