Det går mot ljusare tider!!!

Julen är förbi och precis innan jul passerade vi också mörkaste dagen på året. Nu går vi mot vår och ljusare tider! Det gillas här i huset kan jag säga. Men julen har varit fin, Matte jobbade ju själva julaftonsnatten men vi hann med julklappsöppning både på julafton och juldagen då vi också besökte Lindeblads och firade lite med dem. Mysigt! God mat har vi serverats både hos Lindeblads och på Dagis. Både Matte och jag fick massor av fina julklappar från våra kompisar som uppenbarligen tycker att vi har varit snälla :) Tusen tack alla säger vi! 
 
I mellandagarna har jag hunnit träffa mina kompisar, först var det ju Walle och Beck på juldagen, sedan Elliot på annandagen, idag Lykke och imorgon ska vi åka och spåra hos Voffsan och hennes Matte. Ska bli trevligt. Vädret ska bli fint också har jag hört. Jag ska prova min nya fina kampleksak i spårslutet!
 
Ja, några dagar är kvar på det gamla året men sedan tar ett nytt vid. Vi firar med Elliot med familj precis som vanligt! Men innan dess ska Matte hinna jobba lördagnatten också.
 
Hoppas det blir bra fotoväder imorgon. Det har varit ganska grått ett tag nu och kameran har fått vila sig för länge.
 
Tjingeling
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Lykke och Helene

Tack för en härlig runda i Lakritsskogen igår. Vädret blev ju bara bättre ju längre vi gick :)
Tack också för alla fina julklappar ... verkar faktiskt som om vi också varit VÄLDIGT snalla :D

Vi önskar GOTT NYTT ÅR och så ses vi 2013 .... då det blir ännu mer dagsljus!
Tass&Kram
LoH

2012-12-28 @ 18:15:23
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Vi måste oxå har varit snälla :-) Tack ännu en gång... grabbarna spatserar så stolta på stan i sina nya finfina halsband.

Härligt att vi går mot ljusare tider och att vi har Ann som sprider minutglädje!

Eländessmällandet har ju så klart redan börjat, måtte NYÅRET snart vara här så alla rädda slipper skiten.

Trevligt nyårsfirande på er & gästerna och ett GOTT NYTT ÅR!

Kramizar

2012-12-28 @ 19:14:21
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com
Postat av: Elliot

Vi vet inte hur vi har kunnat var så himla snälla!för med tanke på julklapparn så måste vi ha nått vår "peak" :)
Det var ett skitsmällande i natt å de e inte kul för alla oss som är rädda....
Hoppas att min bror inte hade det alltför uselt...

2013-01-01 @ 12:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0