GOD JUL

Veckan jag ju varit sorglig med tanke på att Zico fick somna in. Men livet måste ju gå vidare. Det är snart jul och även om vi inte firar så storstilat så har vi det mysigt jag och Matte. Ja, lite bortbjudna är vi ju också såklart! Matte ska jobba på julaftonsnatten och då ska jag käka julmat på mitt finfina Dagis.
 
Vi har redan bytt klappar med några kompisar och jösses vad många vi har fått hem. Jag tycker det är jobbigt att inte få öppna, särskilt som vissa luktar jättegott. Matte försökte lägga ut några runt vår lilla moderna metalljulgran men jag var altlför intresserad så de åkte ner i påsarna igen.
 
En liten bild på mig och Elliot med tomteluvor och glitter och med det önskar jag er alla en finfin jul med många godsaker, mysstunder och sköna promenader!
 
 
Tass & Kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Lykke

Finaste tomtarna i hela världen <3
Inget ont som inte har något gott med sig ... nu kanske jag kan få träffa Elliot :)
Hoppas att ni får en jättehärlig julhelg, med god mat och mycket mys.
Tassar och Kramar
Helene och Lykke

2012-12-22 @ 17:35:10
Postat av: Elliot

Jaaaa,jag är gärna med på en träff o tokspringa med både Lakkan o Lykke :) Jag vill bara varna lite,du vet när det blir bara liiite varmare så hoppar vi i alla plurr haha!Sen håller det på så där tills nästa vinter (nästan...)
Ha det så bra alla.

2012-12-25 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0