Baaaaaad

Igår kväll blev det först springrunda med Elliot i bokskogen och sedan bad i Pude. Jag var outhärdligt varm efter rundan så det var en himla tur för mig att jag fick svalka mig! Pude var fint! Inga andra badsugna heller.

Lite bilder...


Avsvalkad!


Otålig!


Full fräs!


Plask!




Elliot Sötnos!


Fina simtag för Elliot!



En liten säl?


Munnen full med frisbee!

Det tog lång tid innan jag torkade sedan klagade Matte. Ikväll tjyvbadade jag :) Blöt är bäst. Matte kallar mig Nessie...förstår inte varför???

På dagarna har jag och Dagismatte det fint ihop, vi är själv nu för Vildhusse har dragit till fjällen med sin syrra. Ikväll har vi haft lite käk och mys med Dagismatte. Jag kunde fått mer godsaker bara så hade kvällen varit ännu bättre!

Imorgon kväll tror jag vi ska på korvarunda med Walle, sedan ska han in på behandling på fredag igen. Jag tycker han borde få två korvar inför det men det blev avslag på det tydligen. Men pussar kan han väl få hur många som helst, eller hur?

Tasselikram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Elliot

Oj vad härligt det var med bus&bad!Fina bilder blev de oxå =)

Även jag röstar för att Walle-kalle ska få TVÅ korvar!så....då borde vi vara fler som tycker så lr?

Hälsa "Walliott" o lillebroren

2012-06-14 @ 15:30:15
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Ja inte kan vi kalla dig badkruka inte! Att du torkar sakta skall vi snart råda bot på... furdry-täcket i en stl mindre ligger nu här och väntar på att levereras till dig.



Nån måtta får det vara på det goda... en tjockis-korv samt sistan på din mattes glas räckte gott & väl.



Walle skall snart förhoppningsvis vara fit for fight igen... bara badförbud de närmsta dagarna sedan fritt fram när orken inte tryter längre.



Ha en bra helg på er!

Kramizar

2012-06-15 @ 22:02:28
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0