Lite ditt och datt...

...har hänt på sistone. Inga storslagna händelser precis men jag har fått apportera lite and både på land och i vatten. I helgen fick jag mig ett litet spår till livs. Inte så himla långt men lagom långt med tanke på att det är ganska varmt ändå för lilla mig. Det fanns en del tekniska finesser i spåret istället så jag fick jobba lite men det gick bra!

Matte har varit lite trötter efter sina maratonjourer så vi har haft ett ganska lugnt tempot i helgen. Imorgon kväll hoppas jag på Elliotbus, kanske bad också!

Vildhusse ska åka och vandra i fjällen med sin syster så jag och Dagismatte får ta hand om Dagis i veckan! Dagismatte åkte på samma sjukdomselände som Matte har haft så jag får pyssla om henne lite extra!

Nu mot sängen! Natti-natti
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Låter skönt med lite stillsamheter oxå framför allt när matte din har varit lite ur form och jobbat konstiga tider med lite sömn.



Ta hand om dagismatte och hälsa Ann & Elliot om det blir bus idag :-)



Kramizar



Ps. Hoppas Wallande får klartecken för bus & bad snart igen!

2012-06-12 @ 14:24:40
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com
Postat av: Elliot

De ble Elliotbus juuuuu =0)

Både runda i bokskogen o BAAAAAAAD i Pude!

Tusen pussingar från mej......

Sälen Elle

2012-06-13 @ 14:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0