Syster Yster på besök

Midsommar blev lugn för Matte jobbade och jag var på Dagis. Igår morse kom Matte och sedan var vi hemma och fixade på dagen. Vid halv åtta på kvällen anlände Syster Yster med tåg till Lund och vi hämtade. Sedan har vi haft det mysigt med henne igår kväll och idag. Regnigt ute fast jag hann gnaga ett märgben under tidig eftermiddag när det var lite uppehåll och Matte rensade en rabatt. Men framåt kvällen tilltog regnet och nu har det varit riktigt ruskpricksväder!
 
Syster Yster stannar ända till onsdag morgon. Matte jobbar men ska gå lite tidigare så vi hinner umgås. Yster ska dessutom ärenden medan Matte är på jobbet imorgon så det är ganska bra planerat. Jag ska vila mig på Dagis!
 
Tasselikram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Jädrans höstruskväder vi har! Tur ni har SYSTERYSTER hos er och livar upp det hela :-)

Hälsa henne så gott från oss!

Kramizar

2012-06-25 @ 21:37:09
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0