Stillsam vecka...

...för min del i alla fall. Jag har varit på Dagis alla dagar, Matte har jobbat och tydligen inte haft det särskilt stillsamt där för hon har varit rätt mör om kvällarna. Men vi har gått våra rundor och jag har tjuvbadat ett par gånger i sjön. Detta resulterade i att Matte igår inte ville gå den rundan....så synd tycker jag.

Inga buspolare i sikte. Någon korvarunda har inte hunnits med. Denna helgen blir hemmahelg för Matte ska jobba i natt. Stillsamt alltså. Men ett par duvor åkte fram ur frysen idag så jag hoppas på lite träning imorgon.

Tjingeling!
/Lakkan




Kommentarer
Postat av: Elliot

håller med....stillsamt o väldigt tråkigt=(

tror nog att det stundar bättre tider om en vecka eller så!

puss&kram

Elle-Pelle

2012-05-13 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0