Påsk på Solgläntan

Hej på er! Tiden går fort, särskilt när vi har besök av Syster Yster och Mini Max. De kom i tisdags kväll och sedan har veckan sprungit iväg. Matte har varit ledig i påsk och vi har haft det bra. Jag har träffat kompisar,  både Lykke med Matte Helene som var här igår och Elliot & Ann som vi har träffat i fredags och idag. Mysigt att träffa sina polare och springa och busa eller bara strosa och snusa. Här kommer lite bilder från sista veckan...
 
Först en bild på Syster Yster, Max och mig vid köksbordet!
 
Sen är det min tass i fokus. Så här blev min avgjutning när den är klar.
 
Men nu tycker jag det är dags för bus!
 
Vem bor här under?
 
Gött att rulla sig!
 
Snöängel à la Lakrits
 
 
Jag är dock lite bekymrad för "mina" båtar....
 
Men som solen värmer om dagarna smälter snön snabbt. Jag fick uppsöka skugga!
 
Matte har börjat klippa träd. Det känns som vår snart!
 
Matte tog några fina bilder på min kompis Voffsan också som vi tycker får vara med här!
 
En liten skogsprinsessa. Jag är drottningen såklart...
 
Fin Voffsa!
 
Imorgon väntar jobb för Matte så bäst vi lägger oss i tid! Jag ska till Dagis och vila :)
 
Tass & kram
/Lakkan
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Renée

Rena rama vårvädret har vi haft här i Kungsbackatrakten i Påsk...soliga dagar, men kyliga nätter. Det dröjer nog någon vecka ytterligare innan det börjar att spira i rabatterna.

Vad lilla Max har blivit stor! Så fint du sitter där bredvid honom Lakrits! Och vad fint ditt tasstryck blev i sin fina inramning...be matte ta ett kort lite rakare så kan vi få låna den bilden och lägga in på vår hemsida och då även på din bildsida - vad kan vara finare!?

Ha en god vecka!

Kram, Renée

2013-04-02 @ 10:36:07
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Mattes syster

Jättefina bilder!

2013-04-02 @ 20:28:17
Postat av: Lakrits

Renée: jag ska säga till Matte att ta en rakare bild och skicka till dig på mitt tassavtryck. Det blev lite på sniskan :)

2013-04-04 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0