Benkalendern 2013

Livet går vidare och tiden går fort. Det är dags för årets upplaga av Benkalendern. Matte har knåpat sista veckan och resultatet blev fem kalendrar. En till mig såklart men Wallander, Elliot, Lykke och Voffsan har också fått. Jag har tyckt tillverkningsprocessen var jobbig för det ligger godis överallt som jag inte får ta. Men idag fick jag öppna första paketet och sedan rullar det på!
 
 
Imorgon bär det av till Stockholm för sista gången detta året. Matte ska på kurs igen. Ett fasligt åkande tycker vi båda men det går säkert bra och vi blir säkert väl omhändertagna av Mattes systrar! På fredag kommer vi hem igen.
 
Tasselikram
/Lakkan
 

Kommentarer
Postat av: Lykke

Tack snälla ni för den fina kalendern :) Har redan öppnat 2 paket och de har varit till stor belåtenhet!
Ha det så bra i huvudstaden.
Tass&Kram

2013-12-02 @ 14:10:10
Postat av: Elliot

Som vanligt är jag såååå himla glad för min fina benkalender,ja så glad att jag gjorde något som jag inte alls brukar....jag hoppade upp med framtassarna på vasken när den låg där :/ ups.....
Nu hänger den lite förargligt innanför dörren till mitt(o katternas)godisförråd.Ja ja huvudsaken är att jag få ett paket varje dag....tröttnar aldrig :)

2013-12-02 @ 14:43:26
Postat av: Wallander

Tack tack tack... detta är en toppenmånad då man får benkalenderpaket i hela 24 dagar :-) Mor har bytt plats för kalendern detta år men jag hade full koll i söndags när hon frågade var paketen var!
Idag fick jag kämpa rejält, men skam den som ger sig!
Hoppas ni har det bra, snart är ni hemma i skogens lugna vrå igen!

2013-12-04 @ 22:14:45
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0