Blött

Det har varit ganska blött bitvis senaste veckan och särskilt i helgen. Dåligt med fototillfällen på grund av detta, kameran vill inte vara ute när det är blött. Jag är inte heller så förtjust, jag vill själv bestämma när, var och hur jag ska bli blöt.
 
Det har faktiskt varit så svalt några dagar att jag har avstått bad för att jag inte har behövt!
 
Dagismatte och jag hade fina dagar tillsammans och jag höll henne sällskap eftersom Vildhusse hade dragit till fjällen med sin syster. På torsdag morgon gjorde Dagismatte en mycket god insats och väckte mig och Matte tio i åtta eftersom Matte hade råkat döda väckarklockan. Det blev fart på henne kan ni tro... Dagismatte belönades med färska blåbär som hon gillar skarpt.
 
I helgen var Matte ledig men det var ju som sagt inte mycket till uteväder. Ändå var vi ute en hel del. På lördag kom Voffsan hit några timmar och vi spårade och gick i regnet. På söndagen åkte vi med Ann & Elliot till Revinge och gick en runda. Det var uppehåll en del men på slutet regnade det på tvären. Ja, så som det gör på Revinge ni vet :)
 
Nu jobbar Matte igen. Hon är lite trötter men hon blir glad när hon träffar mig. Vem kan motstå en glad flat?! Inte min Matte i alla fall och vi har det mysigt ihop på kvällarna.
 
Tasselikram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Elliot

Å igår kväll passade ni mej! Vilken tur jag har som har er :)
Lyckos mej!

2013-07-03 @ 12:07:59
Postat av: Mattes syster

Mattes syster är också trött. Nattjourade i natt. Men imorgon em börjar 5 veckors semester. Så härligt och så välbehövligt. Kramar till er

2013-07-04 @ 13:38:56
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Ombytligt väder kan man allt säga... denna helg har det säkert blivit massor av badande för dig!

Tur att dagismatte inte alltid är en "sjusovare"... jag kan se matte framför mig då ni blev väckta :-)

Ny arbetsvecka = 1 vecka närmre semestern :-))))

2013-07-07 @ 19:28:34
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0