Hipp hipp hurra...

...för mina bästa vänner idag!!! Och imorgon!!!
 
Wallander och Elliot fyller båda sju år idag. Hu vad tiden går fort. Jag blir ju lika gammal i maj! Beck fyller år imorgon. Han är ju lite yngre, fyra år blir han.
 
Igår kväll var vi förbi Elliots för att lämna hans presenter och vi gick en runda på mossen i mörket. Kul hade vi :)
 
Ikväll var vi bjudna till Walle och Beck med flock. Jag och grabbarna fick tårtbitar som Helene hade gjort till oss. Så rörande snällt av henne! Mysigt var det att träffa grabbarna och de fick paket och jag fick ett tröstpaket också så att jag inte skulle bli ledsen. Matte är omtänksam hon! Tvåbeningarna smörjde kråsen och hade trevligt och sedan åkte vi hema glada, nöjda och trötta.
 
Imorgon ska vi träffa Elliot, jag tror det blir en tur till Revinge om inte vädret är för besvärligt och sedan myskväll hemma hos E.
 
Nu är vi trötta efter en lång dag och intensiv kväll så det är dags för sängen.
 
Tass & kram och särskilt många hälsningar till födelsegrisarna!
 
/Lakkan
 

Kommentarer
Postat av: Lykke

Jag såg bild på tårtbitarna! Vilka läckra saker, det riktigt vattnades i munnen på mig. Får nog höra med matte om hon kan fixa sådana när jag fyller år.
Ha det bra i det soliga men kyliga vädret.
Tass och Kram
Lykke

2013-03-23 @ 14:49:53
Postat av: Elliot

Jag ligger just på laddning så jag är redo när du kommer :)
Tack för alla de fiiina presenterna.
pussingar från mej.

2013-03-23 @ 15:08:48
Postat av: Wallander & Beck

Tack för att ni kom och förgyllde våra födelsedagar med alla fina presenter (som vanligt).

Lykke, klart att du kommer att få en sådan tårta när du fyller... vi är säkra på att din matte känner lite press nu!

Ha en bra vecka, snart kommer mysbesökarna :-)

2013-03-25 @ 20:45:16
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0