Fina bad

Det har varit fina badtillfällen senaste tiden.
 
Igår var vi med Elliot vid Tvedörasjön och badade!
 
Så härligt!
 
Söt-E
 
Fast egentligen började vi med promenad på ett roligt och fint ställe där vi aldrig har gått förr. Det blev en lång och trevlig runda för Matte och Ann hittade inte där :)
 
En fin liten bäck i bakgrunden. Plask plask.
 
I måndags kväll kom Elliot och Ann ut till oss och gick en runda.
 
Pinnbus.
 
 
Panerad Elliot efter bad och rull! Fniss!
 
Min fina lilla sjö!
 
Dagismatte har rymt till Stockholm och kommer hem på söndag. Jag är hos Vildhusse men det är annorlunda och konstigt att inte ha Dagismatte hos sig. Men det får ju gå och Vildhusse gör sitt bästa så jag ska inte klaga. Men det blir roligt när hon är hemma igen!
 
Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Elliot

Ja vad härligt med alla rundor och bad :)
Det var bussigt att du satte in en bild av "Söt-E"och en av han den andre.....panerade fiskpinne-E...hehe!

2013-05-25 @ 10:28:07
Postat av: Elliot

Glömde säja att matte gärna vill låna fotot,asså ja det där med "gångkan"i munnen...vi behöver nytt som profilbild på fb...den där vite katten har varit där länge nog ...tycker jag :S

2013-05-25 @ 10:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0