Simträning

 
 
I fredags var vi på simmet och tränade och hade kul. Walle och Helene var med och efter en stund dök även Clara (golden) och Björn upp. Vi hade 40 min var men slog ihop tiderna och turades om för man orkar ju inte simma hur länge som helst på raken. Man blir trött kan jag intyga! Men roligt är det.
 
Simsimsimsimsim
 
Det gäller att gapa stort!
 
Matte hejar på!
 
Jag tuffar på!
 
Jag trampar lite vatten, ville inte lämna ifrån mig min fina guling!
 
Men okej då...
 
Tack för bilderna Helene!
 
Vi kommer att fortsätta simmar under höst och vinter. Kanske kan jag få Elliot med mig då och då också!
 
Lite andra roligheter har vi hunnit med, framför allt träffat Elliot i torsdags kväll. Vi gick vid Yddingen och såklart plaskade vi lite i den också.
 
Matte har jobbat i helgen så hon är rätt mör och det börjar bli dags för sängen!
 
Natti-natti
/Lakkan
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & GW

Friskvårdssimning är verkligen toppen och så kul vi alla har det både 2- som 4-beningar :-)
Ja så roligt om även Elliot har lust att hänga på någon gång, eller ni kanske vill ni vara där själv tillsammans kom jag att tänka på nu.

Ha en fortsatt bra vecka så ses vi på lördag :-)

2014-09-09 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0