Sjukstuga

Matte har blivit sjuker. Jag har inte sett henne ligga så mycket i sängen på länge! Jag pysslar om henne och är allmänt omhändertagande. För det får jag kyckling, tugg och en del annat.
 
Igår blev det en liten runda med Elliot. Det var länge sedan vi sågs. Finaste E! Fast det var halt. Elliot slirade en del. Hoppas han inte blev halt.
 
I lördags hade vi kvällsmys med Helene och Walle. Ja, lilla Grappa som Lindeblads passade var också med. Hon kallas Brun-Fia och hon är en brun och väldigt liten flattetjej. Men även hon kunde äta korv!!!
 
Lite dåligt med träning på grund av väder och hälsotillstånd. Det bättrar sig nog snart hoppas jag! Vi ska försöka få igång kameran också och ta lite roliga bilder nu när ljuset börjar återvända till oss.
 
Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Att din matte varit sjuker är min mattes fel, hon hälsar att hon är jätteledsen för detta :-( Hoppas att förkylningen gett med sig nu!
Men jag & Grappsingen hälsar och tackar för en toppen em/kväll... hos er behöver man aldrig gå hungrig :-)
Kram på er!

2014-02-08 @ 22:12:33
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com
Postat av: Lakkan

Helene, du ska inte vara ledsen för det. Hon är på benen igen och kom ut ur förkylningen som en bättre människa :-) Vi förklarar när vi ses... Kram!

2014-02-09 @ 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0