Vinter

Snön har kommit. Matte gillar det inte. Jag tycker det är lite kul att rulla mig fast jobbigt när jag får stora snöbollar i fanorna. Blir svårt att gå till slut.
 
Det har börjat bli något ljusare på kvällarna och det gläds vi åt. Fast det blir ändå pannlampa ett tag till. Den ligger på laddning efter en ordentlig runda ikväll. Blåsigt men uppehåll i alla fall.
 
Helgen gick fort. Matte jobbade tyvärr. Igår var hon rätt mör efter en bedrövlig natt. Tyvärr kan jag ju inte göra så mycket mer än vara allmänt stöttande och ta hand om henne. Det är kanske inte så illa ändå. Eftersom hon inte kunde ta ledigt idag så är hon ganska trötter och det är utannonserat en tidig läggning. Det har jag inget emot!
 
I fredags träffade jag Elliot i Yddingeskogen och vi knatade på rätt bra och busade. Vad denna veckan har framför sig vet jag inte riktigt. Lite träning tror jag är bestämt än så länge men annars vet jag inte.
 
Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Lykke och Helene

Kämpa på i mörkret! Om en månad eller så är allt mycket ljusare ..... och förhoppningsvis varmare :) Vi hör av oss och bokar in en tur i Lakritsskogen.
Tassar och Kramar
LoH

2014-01-21 @ 21:16:51
Postat av: Elliot

Jo jag vet :) Buuuuuuuuuuuuuus!!!

2014-01-24 @ 15:53:51
Postat av: Wallander

Vi är inte heller glada för skitvädret... men vi får alla tillsammans liva upp tillvaron tills våren & ljuset visar sig från sin bästa sida.

Tack för i eftermiddags... välkomna åter när helst ni känner för det :-)

2014-01-26 @ 22:11:19
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0