Tiden går

Ja dagarna går även utan Lakkan. Inte så roligt och jobbet är mest stå ut fast jag har lite roliga grejor på min hemklinik ändå i alla fall. 
Voffsan har simmat utan flytväst och därmed tagit simborgarmärket för hund. Vi ska simma tillsammans med Elliot på söndag. 
Jag har köpt en valprygga för det blir säkert promenader som blir för långa och då får hon åka väska. 




Det är ensamt hemma och jag hänger mycket hos Gunilla o Voffsa. Jobbar mycket också både vanligt och jourer. Det blir ledighet från 19/7 och därefter förhoppningsvis en ny liten kompis. 

Lakkan får jag aldrig tillbaka. Jag försöker tänka att hon finns med mig ändå. Ibland går det bra, ibland är det svårt. 

Kommentarer
Postat av: Renée

Vilken fin rygga...den kommer säkert väl till pass för härliga turer - snart är du fit for fight igen ska du se, och Lakrits håller full koll på er i Solgläntan där ovan molnen. Hon är alltid med er precis som jag vet att Sella och Mejra är med oss...på något sätt och alltid i våra hjärtan!
Kram från oss <3

2015-04-15 @ 13:55:22
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Helene

Jättefin rygga!
Blir härligt att få en valp till Solgläntan. Då kommer allt att kännas bättre och livet får en mening igen :)
Kram
Helene och Lykke

2015-04-16 @ 13:44:28
Postat av: Mattes syster

Vad fin ryggsäck. Perfekt för en trött valp att åka i. Som Baby Björnen när Max var mini.

2015-04-16 @ 20:21:35
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Stubben blir perfekt för lilla stumpan att transporteras runt i när tröttheten tar vid!

Snart blir det lite liv i luckan igen på Solgläntan och i Lakritsskogen och livet för dig återvänder med glädje.

Kram

2015-04-16 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0