Full rulle

Alltså jag har ju inte kommit till något söligt hem precis! Men min Matte kan inte gå och lägga sig i tid. Det tycker jag är störande för jag vill inte sova själv på natten. Då följer jag efter henne och lägger mig där hon är men tror ni hon är stilla särskilt länge??? I alla fall inte i natt. Men det kanske var lite särskilt. Hon packade och grejade. Idag ska vi åka på utflykt till ett ställe som heter Bastudden. 
 
Jag har fått fin passning två kvällar i rad för Matte har varit tvungen att vara iväg utan mig. Jag fick inte följa med första gången på valpkursen. Tydligen skulle Matte utbildas istället. Haha. 
 
I tisdags var jag hos farbror Elliot. Åh vad han är fiiin! 






Sen passade Voffsan mig igår! Finfint gick det! Igår hittade jag en skatt i skogen som jag rusade hem med! 



Tjingeling! Nu kommer taxin till Småland! 
 

Kommentarer
Postat av: Helene och Lykke

Ha det så bra i Småland och var rädda om er <3 Bada lagom mycket :)
Tass&Kram
Lykke och Helene

2015-08-27 @ 10:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0