En lördagskväll

Sitter hemma i soffan. Det är så tomt i varenda liten bit av livet utan dig. Jag vet inte hur det ska kunna bli bra igen. Jag kommer alltid att sakna dig.
 
Stackars Voffsan åkte i basängen igår. Hon tyckte inte det var något vidare. Återstår att se om det går att övertyga henne om att simma är trevligt. Tveksamt. Vi försökte betala henne med godis. Dig fick jag betala för att hålla tyst medan någon kompis simmade. Annars var det ett himla hallå. Det gick åt ganska många godisar vill jag minnas. Ja. jag minns det precis som om vi just hade varit där och sedan åkt hem. Som en vanlig fredagskväll. Men nu är det lördag och ingenting är som vanligt längre.
 
Jag vill mest sova bort tiden när jag är ledig men när jag väl ska sova så går det inget vidare. Det är ett elände och ännu värre att vakna och så är du inte där. Det blir liksom ingenting av någonting utan dig min älskade vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0