En trött Lakritsdag

Det har varit en väldigt trött dag hittills för Lakrits. Imorse åt hon pannkaka och kyckling. Det är det enda som hon vill ha. Och kycklinggodis. Men det återstår att se hur det går ikväll. Jag har slutat tempa henne med någon regelbundenhet. Hon är väldigt medgörlig men uppskattar såklart inte det. Hon slipper. Det spelar inte så stor roll längre. Skulle den bli väldigt hög märker jag det ändå. 
Vi sitter tillsammans när hon vilar sig. Jag håller i hennes tass och pratar med henne. Hon vill inte vara själv. Går jag ut och hämtar ved eller gör något annat blir hon orolig. Så det får vara. 

Viloläge i sängen. 


Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & GW

Lakrits är i så trygga händer och att få vila med med dig bredvid sig gör henne lugn & trygg ❤️
Hoppas kvällen varit lugn och att natten också blir det.
Kram

2015-01-14 @ 23:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0