Försöker fylla tomheten

Jobba, träna, försöka fördriva tid med småprojekt, äta, sova. Det sistnämnda går ju sådär utan sängvärmare och med noll i mysfaktor. Jobba går okej men jag blir jättetrött. Vara hemma går sådär. Funkar så länge jag är igång som en duracellkanin men det orkar man ju inte hur länge som helst. Fastnar i soffan ibland, då är det så rysligt tomt och ensamt. Jag hör skall ibland som inte finns mer, hör tassljud och framför allt tror jag du vänder dig inne i sängen. Jag kan bara slå en snabb blick på den än så länge, inte ligga i den. Men jag har lämnat soffan och sover i "vår" säng i Dörröd. Även där så tomt. Jag sov aldrig utan dig en enda natt. 

Voffsan var med hemma idag. Hon letar efter dig. Elliot sörjer. Ja hans matte med...och andra mattar och hussar och hundvänner. 

Jag har börjar jobba på det där med garnet lite. Fått stickat en provbit. Den blev över förväntan eftersom en tant i en stickaffär menade att det inte blev bra och kanske inte gick alls. Olyckskorp!!! 

Klapp och kli från till dig min älskade. Jag saknar dig så. 

Kommentarer
Postat av: Elliot&Ann

Känns jobbigt att se när djur uttrycker sin sorg och undran.Elliot ville att vi skulle gå mot "ert håll" måndags när vi var vid sjön...men jag kunde inte ens gå till den lilla bryggan där dom var så många gånger och badade och där jag har så fina foto ifrån...
Det blir säkert jättefint resultat med det stickade fina garnet,som jag sagt tidigare så har jag bevis för hur fint det kan bli....och ser ut så även efter många år...

2015-01-28 @ 10:57:50
Postat av: Helene, Wallander & GW

Ja det är svårt att inte sakna och vara ledsen för att fina Lakrits inte finns bland oss alla längre.

Vad bra att du inte lyssnade på tantalantan i garnaffären... hon var säkert bara avundsjuk.

Bra att du börjat ta dig för saker & ting men lova att ta det lilla lugna emellanåt, även duracellbatterierna kan ta slut :-(

Kram

2015-01-28 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0