Valparna 7 veckor

I södags bar det av mot Halmstad igen. Avfart Snapparp! Jag har väldigt dåligt lokalsinne och när jag hittar bra så innebär det att jag har kört ett antal gånger. Så är det även i det här fallet. 
 
Söta små terrorister som tuggar sig fram i tillvaron och drar i och smakar på allt de kommer över. Allt är roligt, skor, byxben, skjorta, haka, öron, hår, fingrar, tår. För att inte tala om nya leksaker. 
 
Matlag 1
 
Matlag 2
 
En liten rosa tror jag det är som tuggar på mig men det är svårt att se skillnad på dem! 
 
Vi vill ut nuuuu! 
 
 
 
 
Sötnos. 
 
Nya attraktionen, lekkudde. 
 
Här kommer lilla jag!
 
Hade några bilder till men de vill inte ladda upp sig. Det är oerhört trögt att ladda upp bilder vilket gör mig lite irriterad stundtals. Har hållit på en timme med att ladda upp dessa! Så det får räcka för nu. Fem dagar kvar nu bara till hämtning på måndag. Denna vecka är det Voffsan och jag, hennes matte är bortrest. Vi fixar och förbereder, jobbar lite, passar höns och fiskar. Tiden går fort i alla fall! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Vad de växer och frodas de små rackarna.
Så härligt att du nu vet att lilla fröken Rosa blir din nya livskamrat.
Spännande, rolig & alldeles underbar dag som står för dörren imorgon.
Kör försiktigt och LYCKA TILL med lilla Luna af Lakritsskogen.

2015-07-26 @ 11:39:19
Postat av: Helene

Så kul att det blir fröken Rosa! Har ju bara sett bilder, men fastnade för den lilla tösen.

Ser fram emot att träffa lilla Luna Pink :)
Kram
Lykke och Helene


2015-07-26 @ 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0