Idag är det Lakkans födelsedag

Jag måste skriva fastän det inte finns någon Lakrits mer att hänga upp banderoller åt, göra tårta till och ta ledigt för att ge världens bästa vän världens bästa födelsedag varje år. 

Min älskade Lakrits du skulle fyllt nio år idag. Du finns för alltid hos mig och jag kommer alltid att tänka på dig med så mycket kärlek varje dag. 

Lakrits du finns nu i Dogland med dina vänner. Det var dags för dig att komma ut. 




Ett ljus brinner nästan alltid för alla i Dogland och just idag mest för Lakkan. 

Vi är många som tänker på dig idag min älskade vän. Jag ville ge dig mer kärlek än himlen egentligen rymmer. Tack för allt du gav mig i vårt liv tillsammans. Du kommer för alltid att vara min Lakrits Mandelskorpa Vildhund och du finns med mig så länge jag själv lever. 



Kommentarer
Postat av: Renée

Så fint du har gjort på Dogland och med tassar och allt runt om Lakrits. Det ser så ombonat och kärleksfullt ut och man förstår att här finns någon som betydd och betyder väldigt mycket för dig. Vi är många som tänker på Lakrits idag som skulle ha varit hennes 9:e födelsedag i livet. Nu ville det sig annorlunda och det känns extra tungt idag. Snart får du en liten fyrbening som kommer att lysa upp i din tillvaro igen. Kram!

2015-05-25 @ 12:01:43
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Elliot &matte

Går ännu inte att tänka på dej utan att det känns så ledsamt.Vissa platser är värre än andra...
Vi hade så mycket vi skulle göra....men våra planer grusades.Du finns alltid med oss.

2015-05-25 @ 19:08:18
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Nu vilar Lakrits hos Beck & Knappen i finaste Doglandet ever <3
Har tänkt så på er idag och haft ljus tänt hela dagen.
Kramar från oss alla

2015-05-25 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0