Mycket som händer

Hejsan på er! Jag har varit lite slö med att skriva. Men Matte har kört slut på mina batterier när hon är hemma och det är ju när hon är hemma som datorn är hemma. Måste kanske utkräva en egen. 

Förra helgen var Lykke o Helene hos oss. Kuligt!

Jag ska bli lika stor som Lykke en dag! 


En liten puss?


Ojsan! 

Haha! Snart är jag för stor för att åka ryggsäck! 


Tjohooo! På en liten tur i Voffsans skog!

Rabattinspektion! Voffsans Matte tyckte inte jag hade där att göra. Förstår inte. 


Lilla jag


Stretar på med min pinne. Det är viktiga saker!


Sen gäller det att ligga i och äta när Voffsan står och hoppas på rester! 

Jag väger över 12 kg nu! Haha! Snart tyngre än Voffsan! 

Vi går på valpkurs både tisdagar och onsdagar. Vi fick plats både hos Lisa och i Lomma. Kul tycker jag det är! Men trött blir jag. Sover i soffan och sängen med Matte så klart. Myyysigt. 

Tjolahopp! 

 




Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Vad du växer ditt lilla troll och så mycket du redan lärt dig!

2015-09-12 @ 21:32:13
Postat av: Lykke

Halloj Luna!
Det där med balansen måste du träna på också. Inte bara gå fint och sitta fint :)
Tass&Kram
Lykke

2015-09-15 @ 15:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0