Vinter går mot vår!!

Det kanske är väl optimistiskt men Matte upprepar det som ett mantra. Det blir snart vår. 

Länge sen jag skrev! Då var det snö och vi passade Voffsan.  

Full fräs! 


Hopp o skutt! 


Var blev Voffsan av??? 

Puts väck alltså...

Sätter mig här och väntar...

Däääär! Nu tar jag henne! 

Solnedgång på fältet. 


Lilla jag! 


Snönosen! 


Här hittade jag Mattes pappa som satt och lapade sol... 

Sedan kom ju Voffsans matte hem och hon blev naturligtvis välkomnad som sig bör! 


Puss o kram i den röda soffan! 

Voffsan och jag är bästisar för alltid. 


Tass på dig och kudden räcker till oss båda! 

För att inte tappa i kondition så här under vintern håller jag mig igång med grävning... 


Hej o hå! 

Det går finfint!


Kom fram din lilla förargliga mullvad!!!

Matte var på konferens i Falsterbo förförra veckan. Då var jag hos Helene, GW o Walle. GW är kär i mig säger Helene och det stämmer nog. Jag tycker han är en supermysig kille 💖

Puss! 

Tre glada flattar ute o drar runt på Helene! 

Man kan råka bli trött...


Flatattack när Matte kom från konferensen! 

Tack Helene m flock för passning och att vi fick bo hos er och inviga er fina bäddsoffa! 

Matte jobbade lördag natt men igår träffade vi Elliot o Ann på Revinge! 

Min finare farbror Elliot! 


Parhästar. 

Voffsekompis! 


Elliot o jag slår våra kloka huvuden ihop! 

Tränar till utställning 


Vilar med Matte. 

Jag blev frissad i helgen. Det var rätt mysigt faktiskt! 

Före frissning

Efter...


Filosoferar i soffan... 

Vi spårar, tränar lite, ska gå kurs hos Lisa med start nästa vecka. Voffs ska också gå. Av förklarliga skäl är vi i olika grupper men samma dag. Onsdag kvällar. Sen ska vi träna en kväll till i Lomma! 

Som ni ser har det hänt en del. Livet är kul och vi har det bra. Nu löper jag och får inte vara på dagis så jag är hos mattes föräldrar nästan varje dag. Funkat finfint för min del! Mycket mys, utevistelse och bengnag! 

Tass & kram 
/Luna




Kommentarer
Postat av: Elliot

Många fina bilder blev de :) Vilken tur för dej att du har så många fina och snälla kompisar och att alla är olika så man får lite variation på saker och ting :)

2016-02-23 @ 11:11:43
Postat av: Lykke

Så roligt du har det! Min matte bara målar och målar :( Fast nu är hon klar - ifall hon inte får för sig att börja på något nytt ställe! Det finns färg kvar :)
Grattis till 1:a pris och HP ditt lilla "snyggo" <3

2016-03-02 @ 12:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0