Ett år med Matte

Idag är det precis ett år sedan jag flyttade hem till Matte. Då var jag liten och vimsig. Nu är jag stor och lite klok!

Dagsfärsk bild. Jag ser rätt klok och trevlig ut får jag nog säga. Matte håller med.

Och här kommer lite bildkavalkad....

Vi har haft ett härligt år ihop och vi ska ha många till. Vi har det jättebra ihop. Mycket är väldigt bra just nu. Semester, roliga träningar, sovmorgnar, trädgårdsfix, kompisträffar mm. Får inte träffa GW just nu för jag löper och det är ju synd. Men om en vecka är det överstökat. Det som är tråkigt är att Walle är sjuk. Det är sorgligt jag önskar så att jag kunde pigga upp honom men han tycker bara jag är jobbig när jag pussas.

Det kommer mer reportage om sommaren men just nu orkar jag inte mer. Dom har gjort om layouten helt på bloggen och det var inte snällt mot mig och det funkar ganska dåligt så nu vill jag inte mer just nu.

Natti-natti
/Luna


Kommentarer
Postat av: Elliot

Många bilder, alla lika fina :) Känns redan länge sen du var en pluttis.Nu är det mycket mer att busa med.Härlig badrunda igår kväll.Vi ses snart igen.
Från E

2016-07-29 @ 19:16:53
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Ja tiden går verkligen fort Luna... från liten plutt till en riktig pingla. GW är lite putt men snart så får ni busa igen.

2016-08-03 @ 14:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0