En kväll i maj

Det är vackrast när det skymmer
All den kärlek himlen rymmer
Ligger samlad i ett dunkelt ljus 
Över jorden över marken hus

Visst är det så. En fin liten dikt faktiskt! Fast jag har då fullt upp med alla dofter. Det är min första vår! 

Jag och Voffsan är ute på promenader. 





Våra mattar dricker vin till grillad fisk medan jag bjuder upp gräs-Nisse robotklippare till dans. 


Vi går runt sjön i solnedgången 







Vi badar i havet hos GW och Walle!

Käkar glass ihop

När man kommer hem ramlar man ur buren så trött man är! 


Vi badar i Vomb...


Och i Tvedöra...

Med Elliot...

Vi har också hunnit med att kuska runt på lite träningstävlingar med Voffsan. Det gick bra för henne och Matte nu i Sjöbo! Förstapris! 


Rätt mycket trädgårdsarbete nu. 
Jag provar lådor...


Och sjunger...
"Jag vill ha en egen låda, jag kan ligga iiiiii"


Sen kan man råka bli trött och först till kvarn får plats i sängen...

Sist in får ta Bian! Gissa vem?!

Natti! 
/Luna

Kommentarer
Postat av: Lykke och Helene .. och Candi

<3 <3 <3 Live kan väl inte vara bättre :)

2016-05-23 @ 23:30:29
Postat av: sillyshepherds.blogg.se

Vad mysigt ni har haft det <3

2016-05-24 @ 06:21:11
URL: http://sillyshepherds.blogg.se/
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Luna, dina dagar är fulla av roligheter & massor av mys... bättre kan du minsann inte ha det!
Alltså bilden då hon nästan trillar ur bilen då ni varit här senast är underbar!
Grattis igen till 1:a priset på träningstävlingen, så roligt att resultatet nu gick vägen.

2016-05-25 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0