Bastudden och mer födelsedagsfirande!

Förra helgen var jag och Matte i Småland. Vi gick spårkurs. Men bäst av allt var Bastudden där vi bodde! 

Smarrig middag på gång!
Fin utsikt
Mätt och nöjd!

När vi körde hem stannade vi till vid fina Blidingsholm och den gamla bron! 

Vackra bron
Underbar utsikt

I tisdags jobbade Matte fastän det var helgdag. Men i torsdags kvällar vi i Höllviken. Jag fick finaste presenten av Helene & GW. En godismaskin!!! 

Häftig grej!!!
Kan vi köra igång den bums!

Det roliga är att jag fattade den snabbare än Voffsan som annars är supersnabb. Men hon blev så stimmig att hon glömde kolla hur den funkade 😂. Vi testade den igår kväll när vi passade henne. 

Ikväll var det jobbigt mycket mygg ute så Matte har sagt att vi ska rasta ute på Revinge ett tag nu. Och i Dörröd för där är mindre mygg. Sen har hon stekt lever till mig. Mumsigt. 


Snart läggdags! 
Natti
/Luna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0