Gott slut på året

Idag är det nyårsafton, årets sista dag. Avslutningen på 2018 har varit bra! Matte har varit lite ledig och vi har haft besök av hennes systrar och lille Max. 
Men innan dom kom hann vi med lite snö i ett par dagar. Härligt att rusa runt och rulla sig! Lite bilder blev det också! 

(null)
Jag och Voffsan vid en gran

(null)
Voffsan med is i morrhåren

(null)
Lilla jag

(null)
Full fart mot Matte

(null)
Solgläntan i vinterskrud

När vi fick besök lyckades vi faktiskt få med alla ut på en runda. Inte illa! 

(null)
Jag och Max på bryggan vid sjön. 

Vi har hunnit med att montera nya möbler i köket. Jag var noga med att kolla så att jag når upp med nosen på bordet, annars hade det blivit retur omedelbart! Men det gick fint! 

(null)

Jag hann med att få besök av Alice 7 månader innan jul också. En rolig liten flattetjej! 

(null)
Nerbrottad! 

(null)
Bus! 

(null)
Flatterace

Idag har vi varit på Revinge med Elliot & Ann. Nu är det en lugn kväll som väntar. Vi hoppas det inte blir så mycket oväsen med raketer för då blir Voffsan upprörd. 

Vi passar på att önska Gott Nytt År till er alla!  

(null)

Tass & Nospussar
/Luna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0