Grattis matte

Jag får väl erkänna även om matte säkert kommer att läsa det här. Jag tjuvkollade mattes mail för jag var så nyfiken på hur det hade gått på hennes tentor och jag vet att resultatet skulle komma nu någon gång. Och för bara en liten stund sedan damp det ner i hennes inkorg. Det gick alldeles utmärkt för matte (lite svårt hade jag att förstå gränser, poäng på olika delar etc men jag klurade ut det efter en stund). Grattis matte! Jag tycker det är jättebra för mig också för nu kan hon stoppa undan alla papper och strunta i att tänka på det mer. Och det innebär ju mer tid till mig. Kanske blir det något gott ben också för att fira, man vet aldrig vad som kan hända om det är lyckosamt.

Kommentarer
Postat av: Matte

Jaså, du tjuvkollar min mail. Hmm...men okej, får väl gå för den här gången eftersom det var ett ädelt syfte. Men några ben vet jag inte... fast vi får väl se vad jag springer på när jag ska hem. Jag sitter och tittar ut genom ett fönster här och ser två övergödda änder som trampar runt här. De måste ha för lite hot här för annars skulle de nog vara i bättre form. Du skulle lätta hinna upp dem Lakrits. Synd att du inte är här, eller hur?

2007-05-09 @ 10:38:43
Postat av: Matte

Tack förresten! Jätteskönt med tentan. Jag blev så glad när jag fick resultaten. Nu ska jag rensa bland papperna och stoppa undan dem snyggt och fint.

2007-05-09 @ 10:39:58
Postat av: Elliot

Jag o min matte vill oxå sända ett stort Grattis till din matte att hon lyckats så bra på tentan!
Då blir det ju mer tid över eller hur?

2007-05-09 @ 11:33:28
Postat av: Syrran Vicka

Ett rungande GRATTIS från Onsalalandet och syrran Vicka, till matte Marie...INTE matte-Marie -för att hon klarat tentan. Jag själv har varit på min jaktlydnadskurs och jag sköter mig visst riktigt bra säger matte -trots att jag är yngst bland deltagarna. Matte sa att jag fick vara snabb med hälsningen, för vi ska gå och lägga oss i någorlunda tid idag...jaha, då säger vi väl så då; grattis igen och natti-natti!
Vicka och 2-beningarna hälsar i bakgrunden

2007-05-09 @ 22:59:57
URL: http://www.concurro.se
Postat av: Wallander

Marie, jag visste hela tiden att du skulle fixa det! Men jag säger Grattis i alla fall. Nu är det långt till nästa, så glöm inte att njuta fullt ut.

Lakrits hoppas verkligen att du är stolt över din matte?

2007-05-09 @ 23:45:34
Postat av: Lakrits

Jadå, visst är jag det. Hon går inte av för hackor. Särskilt duktig tycker jag hon är om hon kan fixa spårmark till oss. Men det verkar ju lite hoppfullt ändå, matte ringde och pratade med din mor Walle, hon får rapportera till dig.

2007-05-10 @ 11:15:28
URL: http://vildhunden.blogg.se
Postat av: Henriettae

Grattis!!
Läser om Lakrits äventyr varje dag, även om jag är hemskt dålig på att skriva kommentarer! :)

2007-05-10 @ 12:45:14
Postat av: Lakrits

Trevligt med en ny bloggare här. Matte har berättat att du har katter. När ska jag få säga hej till dem undrar jag. Hihi...

2007-05-10 @ 14:53:50
URL: http://vildhunden.blogg.se
Postat av: Lakrits

Trevligt förresten att höra ifrån dig Syrran. Du verkar ha fullt upp du med. Jaktlydnadskurs låter avancerat. Undrar om jag kommer att gå något sådant också fast inte nu, då blir det för mycket på en gång. Spårandet tar mer energi än man kan tro. Men det där vet väl mamsan en hel del om, hon som är viltspårschampion. Hon måste väl vara nöjd att jag har börjat spåra. Du måste berätta för henne om hon inte redan vet!

2007-05-10 @ 23:33:47
URL: http://vildhunden.blogg.se
Postat av: Henriettae

Vet du vad, Lakrits? Vi bygger ett gästrum till dig på tomten nu, så kan du komma upp och bo där och busa med våra katter när det är färdigt!

2007-05-11 @ 08:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0