Vimsig packning

Imorgon bär det av till Stockholm direkt när Matte kommer från jobbet. Matte skulle packa ikväll men hon har försökt göra allt samtidigt och det blir aldrig bra. Dessutom har hon datorstrul, det är därför jag först nu har kommit åt att blogga. Matte är alltid sur som ättika när det är datorproblem. Förhoppningsvis löser allt sig. Vi åker i vilket fall. Min mat är nerpackad i alla fall, det är en viktig sak. Resten kan kvitta. Jo, kameran är med. Men Matte säger att vi inte ska ha så mycket saker med, vi ska mest umgås med Yster, lite med Pinnen och så med varandra såklart. Det blir säkert trevligt. Vi åker med sista tåget upp för kvällen så det blir förhoppningsvis lugnt så att man kan sussa lite vid Mattes fötter.

Kommentarer
Postat av: Wallander

Datorstrul verkar vara något som inte bara irriterar din matte... du skulle ha sett min MOR för ett par veckor sedan.



Nu får ni lova att ha det så jättebra in Stockholmia, hälsa dem jag känner!

2008-09-26 @ 00:31:49
URL: http://wallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0