Äntligen ledig helg!

Det kan behövas vill jag lova! Jag börjar undra över hur det står till på Matte jobb. För vet ni när vi gick upp imorse. KVART ÖVER FYRA. Helt vansinnigt, trodde Matte hade fått totalt fnatt men hon förklarade att det var nödvändigt om hon inte skulle behöva jobba över. Och visst, bättre jag sover på Dagis och så kommer Matte hem i tid än att hon stannat över och det blir mörkt ute.

Men ändå....

Hon kom hem i tid i alla fall! Och vi gick en skön runda. Sedan var det middag som Dagismatte hade lagat. Efter det drog någon ur stickproppen till Matte. Hon bara slocknade. Nu har hon vaknat till och vi är hemma hos oss. Jag är rätt trött också faktiskt av alla tidiga uppstigningar i veckan. Men helgen ska vi vara hemma och vila upp oss. Tydligen ska inte vädret bli det bästa men vi får väl trotsa det. Kanske spår här hemmavid på söndag har Matte sagt. Lydnad imorgon. Ja vi får se vad helgen ska innehålla. Men inget jobb i alla fall!!! Och Matte har sagt att det västa är över. Veckorna som är kvar på medicin är roligare. Låter bra i mina öron för så här kan vi ju inte ha det i längden!

Kommentarer
Postat av: Zico-B

Det där med spår på söndag tycker jag låter intressant - roligare än att matte och jag åker hela långa vägen till Klåveröd, för att sen bara umgås med varandra. Alla andra i spårgruppen har tackat nej till träning :(

Jag ska be matte ringa till er ikväll - nu ska hon iväg och handla.

Vi hörs!

Zico-Bus

2009-10-03 @ 14:02:26
Postat av: Wallander

Va, har du löpt färdigt nu alltså?

Jag får väl höra sedan om Zico uppfattade det så oxå :-)



Oj, vilken tidig morgon, inte konstigt att det knoppades in en stund

2009-10-03 @ 14:37:05
URL: http://wallander.blogg.se/
Postat av: Wallander

Ooops, jag var inte färdig, här följer fortsättningen:



... din matte måste ha varit skittrött ju.



Vilket skitväder det har varit idag, vi var och tränade en stund med Kid & Eva och man var rejält våt i pälsen efteråt.



Ha en fortsatt bra helg, spåra inte ut imorgon ni båda bara (alltså du & Zico).



Vi ses på måndag då :-)



Kraizar

2009-10-03 @ 14:41:25
Postat av: Zico

Va - har du inte löpt färdigt. Känns som om det vore 5 veckor sedan vi sågs sist !!

Vi avvaktar - kanske blir det istället spår på stubben här hemma!

Ha en go lördagskväll!

Z

2009-10-03 @ 18:32:06
Postat av: Zico

Va - har du inte löpt färdigt. Känns som om det vore 5 veckor sedan vi sågs sist !!

Vi avvaktar - kanske blir det istället spår på stubben här hemma!

Ha en go lördagskväll!

Z

2009-10-03 @ 18:32:47
Postat av: Lakrits

Joooo. Jag har löpt färdigt men Matte säger att jag måste badas för att jag fortfarande luktar gott i pälsen.

2009-10-03 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0