Brrrrrrrrrrrrrrrrr

Igår var det så hoppfullt. Våren kändes inom räckhåll. Snödropparna tittade upp i rabatten där det har smält.



Jag placerade mitt grisöra på barmarken och spanade ut över mina domäner:



Och så idag....det var lite som att luften gick ur Matte. Kallt, blåsigt och snöyra. Brrrrrr. Det blev ingen tur till Lomma för Matte blev rent uppgiven och dessutom var hon trött efter första dagen på nya jobbet. Vi försökte träna lite hemmavid men det gick inte så bra. Jag förstod inte riktigt vad Matte menade och hon blev lite irriterad även om hon försökte inte visa det. Men men...vi tar nya tag, eller hur Matte?!


Kommentarer
Postat av: Matte

Klart vi tar nya tag min lilla sockerbulle! Jag har beställt böcker om brukslydnad så jag ska kunna läsa på ordentligt hur vi ska göra.



Hoppas du har det bra på Dattis!

2010-03-02 @ 10:42:34
Postat av: Zico-Bus

Det är lite tungt nu :( Men så är det alltid vid denna årstid (även de år vi inte haft så mycket vinter). Snart stundar ljusare (och varmare) tider!!

Min matte tycker det är jättekul att din matte vill jobba lite med T-sektorn framöver. Det kan bli kul omväxling från Tomelilla-uppdraget :D

Vi hörs!

Zico-Bus (med matte)

2010-03-02 @ 21:17:58
Postat av: Wallander

Ja, väderleksmässigt så lever man just nu mellan hopp & förtvivlan.



Jag vet att din matte är bättre läserska än min MOR (hon verkar bara köpa böcker för att ställa dom i bokhyllan) så det löser sig säkert hur bra som helst framöver med det där brukset för din/er del.



Ha det bra!

2010-03-02 @ 22:25:11
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0