Vatten vatten vatten

Ja vad vore livet utan vatten just nu. Överhettat kan jag bara säga. Det är ju varmt så man storknar om man inte kan blöta ner sig då och då.

Jag badar varje dag på Dagis och ikväll har vi varit till Tvedaörasjön med Elliot också. Där var himla mysigt. Jag och Elliot fick vattensök med många leksaker på en gång och det var inte så lätt. Men Matte vadade ut och hjälpte oss lite när vi blev förvirrade. Hon blev lite blöt om shortsen men det verkade inte göra så mycket :)



Elliot i full fart


Och här kommer jag!

Vattenleksaken som jag har i munnen på bilden kan jag varmt rekommendera. Den är riktigt toppenbra! Tur Matte räddade den ur trädets grepp i söndags! En av dom bästa vattenlekisar jag har haft faktiskt!

Nu är det sängen som gäller så att man är redo för en ny dag imorgon. Matte har nattramlat i veckan med påföljd att hon försov sig i morse. Men som tur var hade hon lite tidsfrist innan det stod folk på kö för att träffa henne så det gjorde inget. Hon säger att hon somnade om för att hon kliade min mage och hade det mysigt. Jag säger bara, skyll inte på min lilla mage för att du inte kan komma i säng om kvällarna!

Natti-natti
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Elliot

Det brukar vara roligt att bada men vete sjutton om det inte var ÄNNU roligare igår kväll =0) Jag fick nästan överslag så himla kul var det!Å sen var det ju så härligt att svalka sig efter en sån varm dag!Tack för att du hämtade mej hemma så vi kunde möta upp med matte vid badet!

2011-06-30 @ 21:21:15
Postat av: Zico-Bus

Idag måste du trivas ... behöver inte ens gå till sjön för att bli blöt ;(

Har ni några planer för söndagen?



Tass & Kram

Zico-Bus med flock

2011-07-02 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0