Nästan som vanligt

Jag känner mig som vanligt igen nästan. Bara vissa saker jag inte riktigt kan, som tex att sträcka mig lika långt som jag brukar på morgonen. Och så får jag ju inte göra väldigt hastiga skutt. Men man glömmer sig lätt. Igår fick jag flatteryck när jag kom till Dagis vid lunchtid. Matte skulle iväg på eftermiddagen. Jag fräste iväg över tomten och hörde inte Matte hojtanden förrän efter en stund. Men det hände ju inget illasinnat med min mage för att jag sprang lite. Sedan bakade Dagismatte hundgodis till mig i ugnen. Morotskex. Mums!

Men jag tycker allt dagarna är lite långsamma, blir ju inga roliga träningar eller busrundor med kompisarna. Jag tigger godis mest hela tiden istället men det går ganska dåligt för mig :(  Undra hur länge jag måste vara isolerad. Flera veckor säkert. Jämmer och elände.

Ikväll har vi grillat korv på Dagis. Alla är så glada att jag är piggelin och kan äta korv. Nu är vi hemma och jag ska natta mig. Matte har svårt att komma i säng på vettiga tider när hon är ledig. Inget nytt under solen alltså.

Natti-natti
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag vet (nästan) vad du går igenom... i alla fall angåend sugenheten. Jag vill gärna oxå äta mest hela tiden, men det går ju inte, då hade vi nog rullat fram och då hade vi inte kunnat busa tillsammans och ha det kuligt!



Fortsätt krya-på-dig så dröjer det nog inte så länge innan vi får ses igen!



2011-11-20 @ 21:02:06
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0