Vintrigt

Det har varit vintriga dagar ett tag nu. Så här såg det ut en morgon på Solgläntan.


Soluppgång över gäststugan


Vår pampiga jättecypress!


Nä, det är inte fel på bilden....det såg ut så med dimman...

Tack och lov säger Matte har det ju inte varit så kallt så vi har i alla fall kunna träna lite ute. Men snö har det ju kommit lite grann. Mig gör det inte så mycket med snön mer än att det är jobbigt att få klumpar mellan tassarna. Matte är uttalat negativ till snön...hon avskyr den.

Det som nu lyfter upp tillvaron lite säger Matte är att Syster Yster förhoppningsvis kommer på helgvisit. Vi håller tummarna att allt går vägen så hon kommer!

Natti-natti
/Lakkan





Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Vackra vinterbilder!

Så kul med besök... kommer att bli en toppenhelg för er :-)



Nu får vi hoppas att det kommit vad snö det skall denna vinter!



Mås så gott!



HJÄRTLIGA KRAMAR PÅ ER!

2012-02-14 @ 23:33:34
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com
Postat av: Yoganilla

Vilka fina bilder!

2012-02-15 @ 15:28:03
Postat av: Helene Zico-Bus och Miss Lykka

Verkligen fina bilder. Jag är lite kluven just nu. Trodde att jag inte tyckte om när det var kallt och snö, men ikväll med regn, nollgradigt och en jäkla motvind, så kom jag på att jag föredrar -12 grader, vindstilla och sol :D

Hoppas nu att Syster Yster hittar hem till er och att ni får en härlig helg .... även om det blir ruskväder!

Vi hörs

Kramar

2012-02-16 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0