Sommar sol, bad och besök

Det är sommar. Officiellt i alla fall. Det innebär dagliga bad! Att vädret är lite lynnigt och det är långt till Mattes semester hindrar inte min framfart. Jag och Elliot badar ihop, i alla fall en gång i veckan ibland mer. Vi håller till godo med det mesta men det gör inte våra kräsna Mattar som kräver rent vatten utan tråkig lukt. Pjåkiga är dom.
 
Mattes Syster Ellinor är på besök med sin Mini-Max som nu är ett halvår gammal. Liten parvel. När jag var ett halvt år var jag rätt stor och jag hade börjat spåra och jag kunde ganska många tricks. Men han tar sig nog med tiden. Huset är en smula upp och ner enligt min mening men så länge jag får ha mina bäddar och vår säng i fred så klarar jag mig! Till onsdag morgon stannar dom.
 
Det har blivit dåligt med bilder på sista tiden. Vet inte varför Matte har slarvat så. Det får bli bättring. Kameran måste hänga vid jackan så kommer hon ihåg.
 
Ny vecka imorgon. Fast lite kortare än vanligt. Men å andra sidan jobbar Matte på fredag natt. Å andra sidan igen går hon av lördag morgon och då vi nästan en vanlig helg tillsammans ändå. Man får försöka se saker och ting från den ljusa sidan :) Jag firar Midsommarafton på Dagis med lite extra godsaker hoppas jag! Och då tänker jag inte på jordgubbar utan korv och kyckling!
 
Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Elliot

Hej hopp!Ja du det är bara mattarna som bryr sig om ifall badvattnet är rent... själv är jag som bekant inte så väldigt kräsen hehe!
Tack för turen i går kväll då vi var lite flera än vanligt, eftersom Mini-Max(Elliot)och hans mamma Ellinor också gick/rullade med :D

2013-06-17 @ 12:10:37
Postat av: Lykke och Helene

Vi tassar in för att önska er en
GLAD MIDSOMMAR!
Man kan vara glad på jobbet :)
Jag (Helene alltså) börjar min semester nu och är ledig i 3 veckor framåt. Hoppas vi kan ses någon dag.
Tass&Kram
Helene och Lykke

2013-06-20 @ 14:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0